Valgyti tai, ko norite numesti svorio

Valgyti tai, ko norite numesti svorio, 5 dalykai, kuriuos būtina keisti, jei norite sulieknėti

Atrodytų, turėtume valgyti jų dažnai, juk sveikos mitybos piramidė rekomenduoja apie 6 porcijas per dieną.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Deja, tokios rekomendacijos, manau, ir lėmė, kad cukriniu diabetu sergančių žmonių skaičius grėsmingai išaugo, vis dažniau girdime apie vėžines ligas, o kraujotakos ligos tapo norma. Rytais naudinga gauti baltymų ir angliavandenių derinį, tad jei renkatės košes, naudinga į jas dėti riešutų ar sėklų, tokia košė ne tik bus maistingesnė, bet ir ilgesnį laiką jausitės sotūs.

vulkaninis svorio metimas

Taigi, kaip maisto produktas, kuris ilgus šimtmečius visiškai neegzistavo mūsų mitybos sistemoje, šiandien staiga užėmė tokią svarbią vietą?

Tikiu, kad žmogaus organizmas prisitaikė toleruoti grūdinius produktus ir, nesupraskite manęs neteisingai, jie turi daug maistinių medžiagų, skaidulų, tačiau taip pat gali lemti per didelį cukraus kiekį organizme, kai valgome itin dažnai.

Moteris per metus atsikratė 38 kg: šios taisyklės buvo jos sėkmės priežastis

Svarbiausia — nesirinkti grūdinių produktų kiekvieno valgio metu ko norite numesti svorio riboti jų kiekį, ypač tiems, kurie serga cukriniu diabetu ar bando atsikratyti svorio. Net jei visiškai atsisakytume tokio maisto, mūsų organizmas iš kitų produktų gautų visų reikalingų maistinių medžiagų, bet kalbame apie pusiausvyrą, tad neišbraukime grūdų, tik atkreipkime dėmesį į porcijos dydį.

kaip numesti svorio per 5 savaites

Labai tikiuosi, kad jau išmokote pagrindinę taisyklę — valgyti visų grūdo dalių, arba nevalytus, grūdinius produktus. Taip išsaugosime didžiausią skaidulų ir maistinių medžiagų kiekį.

Vietoj baltų ryžių rinkimės rudus ar laukinius, vietoj batono — visų grūdo dalių kvietinę ar ruginę duoną.

Mano dvylikos savaičių svorio metimo kelionė | pajuriolaidojimonamai.lt

Puikiai suprantu, kad jų skonis skiriasi, tad noriu pasidalyti paciento istorija. Nutarėme baltus ryžius keisti rudais.

Dar vienas tyrimas įrodė, kad į savo mitybą tris nedidelius obuolius tai sudaro kalorijų įtraukusios moterys per dvylika savaičių numetė kiek daugiau nei kilogramu daugiau už tas, kurios šio vaisiaus nevalgė. Šparagai Vienoje stiklinėje šparagų yra tik 40 kalorijų. Viename šparage yra 4,5 gramo baltymų ir 4 gramai ląstelienos, tad jis norintiems mesti svorį yra vienas geriausių produktų. Šparagai taip pat yra puikus vitaminų A, C, K, folatų ir geležies šaltinis. Pupelės Tai augalinės kilmės baltyminis produktas, todėl pupelės yra vienas geriausių pasirinkimų, jeigu norite padailinti kūno linijas.

Jam nepatiko jų skonis, tad paprašiau baltus ir rudus ryžius maišyti, vis mažinant pirmųjų kiekį. Taip pamažu jis perėjo prie visų grūdo dalių ryžių.

Užkandžiai, kuriuos galima valgyti metant svorį | Kas vyksta Kaune

Ta pati taisyklė tinka ir kitiems mitybos aspektams, jei esate įpratę suvalgyti visą šokolado plytelę, nesvarbu, kiek kartų kalbėsiu apie cukraus žalą, jos atsisakyti bus sunku. Tad pirmiausia pradėkime nuo juodojo šokolado, tada pamažu į mitybą įtraukime daugiau vaisių, iš kurių gausime saldumo, paskui keisdami kitus įpročius, rinkdamiesi daugiau daržovių ir baltymų, sumažinsime saldumynų poreikį.

saugus būdas prarasti kūno riebalus

Mitybos srityje pakeitę vos keletą principų galime sulaukti teigiamų rezultatų. Tyrimai rodo, kad daugiau nei pusė pasaulio gyventojų skundžiasi mineralinių medžiagų bei vitaminų stygiumi. Didžiąją dalį šių žmonių vargina anemija, kurią dažniausiai nulemia geležies nepakankamumas ar cinko trūkumas.

1 tipo riebalų deginimas

Fitorūgšties gausu pupiniuose produktuose ir grūduose. Fitorūgštis užkerta mineralinių medžiagų, tokių kaip kalcis, cinkas, geležis, magnis ir manganas, pasisavinimą, jos kiekį galima sumažinti grūdus mirkant, verdant, kepant, kol jie suminkštėja.

Jeigu norite numesti svorio, turite daryti šiuos 5 dalykus

Tai itin svarbu vegetarams ir veganams, kurių vienas pagrindinių mineralinių medžiagų šaltinių yra grūdai ir pupiniai produktai. Tad kitą kartą ruošdami grūdinius produktus, tokius kaip ryžiai ar avižinė košė, pamerkime juos per naktį ir kitą dieną virkime, kol suminkštės.

kaip prarandu klubų riebalus

Dažnai girdime, saugiausias svorio netekimo papildas košes valgyti sveika ir jos naudingos norint atsikratyti svorio, deja, neatsižvelgiama, kaip skiriasi jų maistinė vertė.

Avižinė košė, grikiai ir bolivinės balandos būtų mano prioritetas.

Valgymas 5 kartus per dieną: kodėl reikia valgyti dažniau, bet mažesnėmis porcijomis? | Riešutai

Norint numesti svorį rekomenduočiau riboti manų, baltų ryžių ir sorų kruopų vartojimą. Taip pat siūlyčiau kruopas rinktis pirmoje dienos pusėje ir vienu kartu suvalgyti ne daugiau kaip 4—6 šaukštus nevirtų kruopų.

Rytais naudinga gauti baltymų ir angliavandenių derinį, tad jei renkatės košes, siūlyčiau į jas dėti riešutų ar sėklų, tokia košė ne tik bus maistingesnė, bet ir ilgesnį laiką jausitės sotūs. Šis tekstas — ko norite numesti svorio naujos Tautvilės Šliažaitės knygos.