Ugnės svorio metamorfozės – minus kilogramų, Traukti numesti svorio

Traukti numesti svorio

Kiek svorio jūs prarasite Shutterstock; Amanda Lt numesti svorio Jei nebūsite gyvenęs po uolos be "WiFi", tikriausiai žinote, jog jėgos treniruotės gali padėti jums išsilaikyti.

3 savaites svorio metimas trauktis

Tačiau nauja Amerikos medicinos koledžo sporto medicinos ACSM tyrimas tiksliai paaiškina, kaip naudoti atsparumo treniruotes, norint numesti svorio greičiau, negu jūs turėtumėte su vidutinio sunkumo kardio, pavyzdžiui, bėgiojimu. Kaip pažymi tyrimo autorius, ankstesni tyrimai rodo, kad įgyjant daugiau raumenų, jūsų metabolizmas padidės ir padės ištirpti riebalų. Be to, trumpesnio stiprumo seansas traukti numesti svorio būti mažiau bauginantis nei, tarkim, valandoje ant treniruoklio, o tai reiškia, kad esate labiau linkę laikytis savo treniruočių tolimoje kelionėje.

oksfordshire svorio netekimas

Ir tai labai svarbu, kai jūsų tikslas yra svorio mažėjimas. Čia mes suskaidome mokslinius tyrimus remiančius patarimus, kad jūsų jėgos treniruotės iš tikrųjų padėtų jums laike svarų: Kada tai padaryti Tyrimai rodo, kad du stiprumo treniruočių per savaitę rezultatai panašūs kaip trys sesijos per savaitę.

Traukti numesti svorio

Taigi, jei esate naujas treniruotės žaidimas, jūs galite siekti dviejų dienų stiprinti visas pagrindines raumenų grupes viršutinę kūno dalį, apatinę kūno dalį ir abs. Tai tvarkingas tvarkaraštis, dėl kurio jums bus mažesnė tikimybė, kad jūs gelbėsite, o jūs visada galite pridėti trečią sesh, kai jūsų įprasta bus antra prigimtis.

  1. Numesti svorio nevalgykite cukraus Kaip Numesti Svorio?
  2. Deginant riebią medieną
  3. Kaip mesti svorį vėlai 30s
  4. Ar kava padeda deginti riebalus
  5. Tai būtent taip, kaip jūs turėtumėte traukti, jei norite numesti svorį Moterų sveikata |
  6. Traukti numesti svorio Svorio netekimas 45 metai
  7. Kūno mėšlungis svorio metimas Kaip Numesti Svorio?

Per du ar tris treniruotes per savaitę išmėginkite šį viso kūno jėgos treniruotės programą arba naudokite kelis veiksmus iš šio vaizdo įrašo: Kiek jūs turėtumėte pakelti Amerikos sporto medicinos koledžo ekspertai rekomenduoja pradėti, atlikdami kiekvieną stiprumo treniruotę su proc.

Maksimalaus atsparumo. Vertimas: turėtumėte sugebėti perkelti tinkamai 10 kartų.

Milla numesti svorio

Kai 10 kartų sužinosite pernelyg lengva, šaudykite 15 pakartojimų su tokiu pat svoriu. Kai įvaldysite 15 pakartojimų, padidinkite svorį 5 proc.

Numesti svorio nevalgykite cukraus

Tai reiškia, kad padidinsite aštuonių svarų traukti numesti svorio iki 12 ir jūsų 10 svarų hanteliai padidės iki Tačiau, jei to nesijaučia, ankstesni tyrimai rodo, kad net vienas trasos kiekvieno judesio rezultatas bus jūsų rezultatas.

Taigi, nepriklausomai nuo masto, kad stebėtumėte savo pažangą. Užuot atlikę matavimus, naudokite drabužius vadovu.

Ar pritūpimai padės numesti svorio?

Kiekvieną dieną mes norėtume išimti raumenį svarų sterlingų, o jei nesate įsitikinę, tai prieš ir po pics turėtų padaryti apgauti. Ankstesnis Straipsnis.

vox numesti svorio